Meny
MENY

Informasjon vedrørende koronavirus

Friluftsmagasinet følger utviklingen av koronaviruset tett og forholder oss til retningslinjer og gjeldende anbefalinger.
Her har vi samlet informasjonen du trenger for å handle trygt i våre butikker og på magasinet.no.

korona

Denne siden oppdateres fortløpende. Sist oppdatert: 13.11.2020, kl. 10.43

Tiltak for å hindre spredning av koronavirus

Helsen og sikkerheten til våre medarbeidere og våre kunder har høyeste prioritet, og vi har derfor innført tiltak mot spredning av koronaviruset.

Åpningstider

Kundeservice

Åpningstider:
Man – fre: 09:00 – 16:30

Drammen

Åpningstider i butikk:
Man – fre: 09:00 – 16:30
Torsdag: 09:00 – 19:00
Lørdag: 10:00 – 15:00

Trondheim

Åpningstider i butikk:
Man – fre: 10:00 – 17:00
Torsdag: 10:00 – 19:00
Lørdag: 10:00 – 16:00

Hamar

Åpningstider i butikk:
Man – fre: 10:00 – 17:00
Torsdag: 10:00 – 19:00
Lørdag: 10:00 – 15:00

Bergen

Åpningstider i butikk:
Man – fre: 10:00 – 17:00
Torsdag: 10:00 – 19:00
Lørdag: 10:00 – 16:00

Førde

Åpningstider i butikk:
Man – fre: 10:00 – 17:00
Torsdag: 10:00 – 18:00
Lørdag: 10:00 – 15:00

Kundeservice

Kundesenteret har normale åpningstider. Det kan periodevis ta noe lengre tid å besvare henvendelser på telefon og e-post, retur etc.

Frakt og levering

Levering av pakker går som normalt. Posten har varslet at det kan komme endring på kort varsel grunnet situasjonen vi nå står i. Foreløpig går pakking som normalt hos oss. Vi tar forbehold om at ting kan ta litt lengre tid og at situasjonen kan endre seg raskt.

Vi tilbyr nå fri frakt for alle ordre over 1500 kr (klimanøytral servicepakke) og har redusert prisen på hjemlevering fra 139 kr til 89 kr. På småpakker tilbyr vi tjenesten “Post i postkassen” til kun 49,-.

Generelle råd

Vi oppfordrer alle våre kunder til å følge FHI sine råd og påbud for å hindre smitte. Husk å holde minimum 1 meter avstand til andre. Bruk hånddesinfeksjon før du går inn og ut av butikken. Disse finner du satt ut ved inngangspartiet i hver butikk. Vi oppfordrer også at alle våre kunder benytter munnbind ved besøk i en av våre butikker.


Ofte stilte spørsmål:

Vil man fremdeles kunne bestille varer som normalt på magasinet.no?
Ja. Vi pakker og sender ut bestillinger fortløpende.

Hvordan påvirkes leveringstiden av situasjonen vi befinner oss i?
Våre transportører melder p.d.d at de ikke har noen utfordringer med å levere til tiden.

Er det fremdeles mulig å hente pakker med «klikk & hent»?
Ja – Det vil fremdeles være mulig å hente pakker med «klikk & hent».
Se butikkene sine åpningstider før du velger «klikk & hent».

Vil kundeservice være åpent som normalt?
Ja, men vi har redusert bemanning. Du kan ta kontakt via chat, e-post eller telefon. Ved stor pågang til vårt kundesenter vil det dessverre kunne forekomme lengre ventetid enn normalt. Vi besvarer alle henvendelser fortløpende, og alle som tar kontakt med oss vil få svar.

Vil det være mulig å bestille med hjemlevering?
Det er fremdeles mulig å bestille hjemlevering med Bring. Vi har for tiden satt ned prisen for hjemlevering fra 139 kr til 89 kr.

Spørsmål?
Dersom du har spørsmål utover dette, kontakt vår kundeservice.

Lukk
Handle for 1500 kroner mer og få gratis frakt!
Gjelder klimanøytral servicepakke
(levert til nærmeste utleveringssted)
0 av 1500